Fitgirl Whitney Simmons deelt het geheim achter de perfecte Instagram-billen (video)

461

De perfecte vrouw bestaat niet, ook niet op Instagram.  Gebruik de juiste filters en wat fotobewerkingstrucjes en de likes stromen binnen. Sommige modellen zijn zelfs niet vies van wat gesjoemel om de nodige indruk te maken. Maar u kan het ook eerlijk doen, zoals deze meid.

Namelijk zweten, zweten en nog eens zweten. Als u een strak lichaam wil, moet u de nodige wilskracht tonen. Dat is toch het motto van  de Amerikaanse Whitney Simmons.

Vlogster, blogster, Instagrammer en bezitster van twee billen sterk genoeg om een walnoot te kraken: juffrouw Simmons is het allemaal. Maar vooral haar duidelijke trainingsschema’s met een vleugje humor, spreken haar honderdduizenden volgers aan.  Booty-trainingen zoals u ze nog nooit heeft gezien.

I usually post highlights from my workouts here but TODAY I'm giving you my entire leg and booty workout 😅 I post my complete workouts over on YouTube so if you haven't already, click that link in my bio and subscribe 🤷🏼‍♀️ I spend 1 leg day a week focusing more on the booty… this workout GOT ME FEELING GOOD 1️⃣ 4 sets of 8 pulsing split lunges on each leg | I first introduced this exercise LAST AUGUST and forgot how much I love it 2️⃣ 4 sets of 8 barbell RDL's | not shown in video 3️⃣ 4 SETS: 5 pulsing sumo squats to 5 reverse lunge | repeat on other leg. The platform aids in depth allowing a deeper movement 4️⃣ 3 SETS: 15 decline hip raise to 8 Bulgarian split squats on each leg | I've found the lower platform here is more comfortable Song: Heartlines | Broods #workoutmotivation #workout #workoutvideo #bootyfordays #bootybuilding #legday

A post shared by Whitney Simmons (@whitneyysimmons) on

Started leg day off with this tri-set and boiiii were the legs FIRED UP. 3 exercises completed back-to-back. Rest for 1 minute and repeat for 3 sets. I get many Q's about the resistance bands I use so I've linked them in my bio. OK you ready? 1️⃣ 10 reps | side step twice, jumping sumo squat. The key here is to stay low and make the quads cry 2️⃣ 8 reps | one and 3/4th squat. Brutal 3️⃣ 10 reps each leg | side leg lift nice and slow HELLO HELLO GYMSHARK UPDATE: seamless line drops tomorrow including restock of flex leggings, new leggings, sports bras and more. Set your alarm for 10 AM EST! Song: Hard To Forget @janexomusic #gymsharkwomen #workoutmotivation #workouts #bootyfordays #bootybuilder #bootybuilding

A post shared by Whitney Simmons (@whitneyysimmons) on