Met deze work-out blijft Charlie Cox in vorm voor Daredevil

85

Wie altijd al gedroomd heeft van een waar superheldenlichaam volgt gewoon het trainingsschema van acteur Charlie Cox. 

Een blinde ninja, een bijdehandse rechercheur, een kogelvrije ex-gedetineerde en een miljardair die een expert is in kungfu. In Marvel’s The Defenders  moeten vier bijzondere helden de krachten verenigen tegen het kwaad.

Een van hen is acteur Charlie Cox, die de rol vertolkt van Daredevil. De Brit was al wel sportief bezig en hij lette ook bewust op zijn voeding, maar voor deze rol moest hij de lat nog hoger leggen.

Tijdens het filmen zelf heeft Cox weinig tijd om te trainen, dus moet zijn workout kort en krachtig zijn en alle spiergroepen treffen.

Hieronder ziet u zijn schema. De training bestaat uit negen oefeningen die opgedeeld zijn in blokken van drie. In ieder blok herhaalt u de oefeningen twintig minuten lang, zonder pauze tussendoor.

U moet niet blind zijn om te beseffen dat dit niet voor mietjes is.

Blok 1

  • Incline Bench Press (with chains) – 5 reps
  • Goblet Squat Jumps – 5 reps
  • Daredevil Push-Ups – 5 reps

Blok 2

  • Box Jumps (with Weighted Vest) – 5 reps
  • Z Press – 5 reps
  • Pull-Ups – 5 reps

Blok 3

  • Banded Kettlebell Swings – 5 reps
  • Banded Deadlifts – 5 reps
  • Banded Lateral Raises – 5 reps

REACTIES